Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Yachtwerft Berlin typ Seeadler 447 - Wartburg 900

Yachtwerft Berlin typ Seeadler 447 - Wartburg 900 4 roků 2 měsíců #9443

  • Ondro
  • Avatar uživatele Ondro
  • OFFLINE
  • Bůh
  • Příspěvky: 463
  • Obdržená poděkování 112
  • Karma: 0
Tak a dneska karbec. Vzhladom k hlave ostavam na verzii Jikov SEDR 32 ( model pre Wartburg motor je 2936 !!). Aj ked mi vsetci hovorili ze BVF 40 ka je lepsi karbec a spolahlivejsi atd, tak som si nejako nasiel pre seba argumenty k Jikovu. Ono je pravda ze pravidelne stelovanie bude celkom pracne ale asi potrebne ale je k tomu spusta dobrych linkov na web a treba len klud a pevne nervy. No a fakt asi vela googlit na webe. Ma svoje muchy ale asi tak ako vsetky. Proste ma tou svojou robustnostou dostal :P. Verim ze ked sa bude poctivo udrzovat tak bude fachcit ako hodinky. Este robim nejake experimenty s rezonatorom karburatora aby som sa vyhol tomu obrovskemu filtru.....ked bude hotovo supnem to sem :woohoo: Nakoniec som musel kupit 2 ( teda 3 :unsure: ) lebo boli vsetky trochu niekde jete a vsade nieco chybalo :angry: ale jeden je TIP TOP, jeden bude na testovanie nejakeho tuningu a mam hlavne nejake nahradne diely do buducnosti....
Jedna vec este nebola ani fabricky dobre urobena a to povrch v vnutornej casti sania. Bol surovy po odlievani a bolo ho treba este dobrusit ( malinky lamelak 125ka na prednu brusku a treba ho s citom vybrusit ) nie velmi do hladka - ma to byt drsne ale nie zase take vypukliny ako po odliati. A samozrejme ze to nema byt uplne hladke. Dalsia dolezita vec je pertinaxova podlozka medzi sanie a okapovu mysku. Ta je primarne na ochladenie karbecu od sania ( po zastaveni sa zvykol rychlo odparit benzin a bol problem s teplym startom). No je to taky stredne zlozity karbec s tych jednoduchsich. Tak sem hodim len nejake fotky a urobim na to separatny link lebo tych info je fakt hodne. Takze tu je EXTRA link na SEDR 32

starelode.cz/index.php/forum/18-motory-b...-2936-je-na-wartburg

hf64f437.jpg


1_2021-01-26-2.jpg


2_2021-01-26-2.jpg
Poslední úprava: 4 roků 2 měsíců od Ondro.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Yachtwerft Berlin typ Seeadler 447 - Wartburg 900 4 roků 2 měsíců #9457

  • Boblbee
  • Avatar uživatele Boblbee
  • OFFLINE
  • Amatér
  • Příspěvky: 38
  • Obdržená poděkování 7
  • Karma: 0
Super tvou práci sledovat, je to krásná loď...
Držím palce ať ti to jde od ruky i v roce 2021.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: Ondro

Yachtwerft Berlin typ Seeadler 447 - Wartburg 900 4 roků 2 měsíců #9461

  • Ludek
  • Avatar uživatele Ludek
  • OFFLINE
  • Zkušený
  • Příspěvky: 150
  • Obdržená poděkování 52
  • Karma: 0
Ahoj opravdu tě to baví a mas to parádní jenom drobnost nezapomeň jsi natočit pod úhlem karburator
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: Ondro

Yachtwerft Berlin typ Seeadler 447 - Wartburg 900 4 roků 2 měsíců #9462

  • Ondro
  • Avatar uživatele Ondro
  • OFFLINE
  • Bůh
  • Příspěvky: 463
  • Obdržená poděkování 112
  • Karma: 0
Dik Ludku za radu. Myslim ze cely blok je nakloneny v kolone s prevodovkou a hriadelom. Uz to tu niekto spominal ale velmi tomu nerozumiem ze preco ? Tak dufam ze to bude OK. Kazdopadne testovat sa bude chod motora este na suchu (chladit budeme cez hadicu s vodou)mam na to vymysleny taky bypas. Este teraz spekulujem take vylepsenie co mali Skodovky (elektromagneticky odpojovac volnobeznej trysky). To by malo zlepsit chod karburatora a spotrebu. Nasiel som na to celkom logicky navod ne prerobenie na webe. Este som kupil taky 3. karbik na ktorom pokusne vyvrtam montazny otvor a az potom na ostro :ohmy: . Karbiky mam finalne hotove 2 ks. Jeden bude v povodnom vyhotoveni a jeden s odpojovacom. Dalsia vec je ten strasne velky rezonator (taky hrnec) co ide hore na karbik. Ten skusim vypustit a nahradim ho standardnym sportovym filtrom. Toho sa trochu obavam ale ked to neskusim tak nebudem vediet. Urcite plni nejaku funkciu pri nasavani vzduchu ale je fakt hnusny :unsure: . Odpojovac som zohnal u Vas na Skodovky sa da kupit vsetko a filter klasicky moto race shop. Tak toto je asi najzlozitejsia cast v palivovom procese :P No hlavne pre mna "kancelarsku krysu" je to vzdy nieco nove. 80% casu priprava a potom obcas pokus omyl ale snazim sa to vzdy pochopit aby som vedel preco nieco funguje alebo nefunguje.


1_2021-02-16.jpg



2_2021-02-16.jpg


3_2021-02-16.jpg
Poslední úprava: 4 roků 2 měsíců od Ondro.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Yachtwerft Berlin typ Seeadler 447 - Wartburg 900 4 roků 2 měsíců #9464

  • maxik1958
  • Avatar uživatele maxik1958
  • OFFLINE
  • Administrator
  • Příspěvky: 3156
  • Obdržená poděkování 437
  • Karma: 24
Myšleno je naklonit obráceně, aby kaeburátor byl vodorovně. Je to kvůli plovákové komoře, která se při naklonění přeplavuje.Já jsem to řešil tak, že jsem přeřízl sání, a navařil nakloněné o cca 12 stupňů. které svírá motor s vodorovnou osou...
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: Ondro

Yachtwerft Berlin typ Seeadler 447 - Wartburg 900 4 roků 2 měsíců #9466

  • Ondro
  • Avatar uživatele Ondro
  • OFFLINE
  • Bůh
  • Příspěvky: 463
  • Obdržená poděkování 112
  • Karma: 0
Dik maxi. Tak to ma celkom zaskocilo. Ale predpokladam ze to mas vyskusane. Teraz tomu rozumien ale aj tak mi to nejde do palice :-)) Zoberme si bezne auto. Stoji na parkovisku do kopce tak ma tiez naklopeny karbec a vobec pocas celej plavby je vzdy hore a dole. To by predsa nemalo mat vplyv na funkcnost ale teda nechcem sa hadat s majstrom :S . \ Len som to mohol vediet skor ale to sme u toho mojeho pokus omyl :-)). No mam este jedno samostatne sanie aj ked toto sa da vyriesit aj specialnou podlozkou medzi blok a sanie kde uz bude pootocene alebo speci tesnenim medzi sanie a karbec skosenym ........no pospekulujem ako na to. Na rovinu moc sa mi nechce to sanie rezat ale hlavne nemam nikoho na zvaranie tej zliatiny. Ten podstavec na prirubu sa mi pozdava viac
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Vygenerováno za 0.137 sekund
Powered by Kunena fórum