Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Yachtwerft Berlin typ Seeadler 447 - Wartburg 900

Yachtwerft Berlin typ Seeadler 447 - Wartburg 900 3 roků 2 měsíců #9467

  • doxy
  • Avatar uživatele doxy
  • OFFLINE
  • Zkušený
  • Příspěvky: 80
  • Obdržená poděkování 9
  • Karma: 0
Auto na parkovišti možná tak nastartuj, ale po většinu cesty jezdi po rovině. Pokud je motor nakloněn v ose hřídele mel by byt karburátor ve vodorovné poloze, Max má pravdu. Taky to tak mám a sání jsem již videl více a všechny to meli natočené..
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: Ondro

Yachtwerft Berlin typ Seeadler 447 - Wartburg 900 3 roků 2 měsíců #9468

  • Ondro
  • Avatar uživatele Ondro
  • OFFLINE
  • Bůh
  • Příspěvky: 419
  • Obdržená poděkování 106
  • Karma: 0
Tak to je užitočna informacia. Dakujem vsetkym :) :) . Skusim teda nejaku upravu. Ty mas sanie tiez prevarene alebo inac si to riesil ?
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Yachtwerft Berlin typ Seeadler 447 - Wartburg 900 3 roků 2 měsíců #9469

  • maxik1958
  • Avatar uživatele maxik1958
  • OFFLINE
  • Administrator
  • Příspěvky: 3129
  • Obdržená poděkování 429
  • Karma: 24
S parkovištěm to nesrovnávej, to neběží motor, a tím pádem ani benzinová pumpa :cheer:
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Yachtwerft Berlin typ Seeadler 447 - Wartburg 900 3 roků 2 měsíců #9470

  • Ondro
  • Avatar uživatele Ondro
  • OFFLINE
  • Bůh
  • Příspěvky: 419
  • Obdržená poděkování 106
  • Karma: 0
No prave som absolvoval asi hodinovy hovor s kamosom co si este Wartasi v lodi pamata a je to tak :blink: Tak som sa uz tesil ze aspon ten karbik je hotovy a neni. Ale zase dalsia skusenost. To sa tu nebudem ani rozpisovat co momentalne robime s prevodovkou, dufam ze to nedopadne tak ako ked Max hovori " ze neopravujte to co nie je pokazene " :lol: Este raz dik za dobry podnet. Vymyslim nejaku variantu ako na to. Asi skusim tu konusovu podlozku pod sanie namiesto tej rovnej z pertinaxu. To je ta lahsia cesta - vyrobit to na freze.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Yachtwerft Berlin typ Seeadler 447 - Wartburg 900 3 roků 2 měsíců #9471

  • Ludek
  • Avatar uživatele Ludek
  • OFFLINE
  • Zkušený
  • Příspěvky: 150
  • Obdržená poděkování 52
  • Karma: 0
Máme 14 stupňů a je to málo záleží jak se ti povede sklonit motor a to poznáš přesně až na vodě jinak je to sázka držím palce
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: Ondro

Yachtwerft Berlin typ Seeadler 447 - Wartburg 900 3 roků 2 měsíců #9472

  • Netopýr
  • Avatar uživatele Netopýr
  • OFFLINE
  • Pokročilý
  • Příspěvky: 44
  • Obdržená poděkování 9
  • Karma: 0
Ahoj,

je to tak, dělá se to (jak už bylo řečeno) kvůli přeplavování plovákové komory - nedalo se to potom seřídit.
Když jsme dávali do škodovek motory za favoritů, tak jsme nechávali udělat hliníkové podložky do klínu, protože tam byl velký úhel a fungovalo to bez problémů.

ještě bych se vrátil k tomu tlumiči sání a otevřenému sportovnímu filtru. Zrovna dvoutakty jsou hodně citlivý na sání i výfuk, tak s tím raději chvilku laboruj, než vyhodnotíš jak to jede nejlépe :c)
Ideální stav bych viděl dát sání, přetryskovat... dát jiné sání (nebo otevřený filtr) a opět přetryskovat...
u auta je to otázka odpoledne, přestryskovat to aby to bylo správně, ale u lodě netuším :c(

T.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: Ondro
Vygenerováno za 0.180 sekund
Powered by Kunena fórum