Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: BEKDECKER ERASIM

erasim 11 roků 10 měsíců #236

  • erasim
  • Avatar uživatele erasim
  • OFFLINE
  • Amatér
  • Příspěvky: 24
  • Karma: 0
Teď mám trochu hoňku, jak se k tomu dostanu, pošlu...(sháním totiž jeřáb a odvoz škopku...)Ahoj, e.
Poslední úprava: 11 roků 10 měsíců od maxik1958.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Re: erasim 11 roků 10 měsíců #237

  • maxik1958
  • Avatar uživatele maxik1958
  • OFFLINE
  • Administrator
  • Příspěvky: 3127
  • Obdržená poděkování 429
  • Karma: 24
Odkud....kam? V Praze mám!
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Re: erasim 11 roků 10 měsíců #240

  • erasim
  • Avatar uživatele erasim
  • OFFLINE
  • Amatér
  • Příspěvky: 24
  • Karma: 0
...díky za snahu, jsem však přespolní, žiju na dolním Labi, v Roudnici, snad mi to nějak vyjde, mám to už rozjednané... To je tak, když člověk opravuje tak dlouho, že rodinný jeřábník už odejde do penze... :lol: Do toho Německa jsem cosi napsal, nevím, zda mu to došlo... uvidíme, ahoj!Díky za tip, e.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

erasim 11 roků 7 měsíců #401

  • erasim
  • Avatar uživatele erasim
  • OFFLINE
  • Amatér
  • Příspěvky: 24
  • Karma: 0
Tak jsem opět zde, po prázdninách a prvních (po letech oprav)zkušenostech z provozu lodě... Spuštění na vodu se podařilo v pohodě, i když to byl transfer kolem 10 km, ale to bylo ok. Pak nastaly odstraňovačky dětských nemocí, to už za provozu. Největší akce a zatěžkávací zkouška byla cesta na malé Labe, až na samý možný konec trasy před Přelouč. Kromě v kapitole o převodovkách LEWO zmiňovaných problémů s prosakováním oleje z vratky a problémů s kolísáním otáček motoru (asi regulátorem, dám si zrevidovat celé čerpadlo) to docela jelo. Loď má podle jeřábníka kolem 3 tun, s malým motorem 20 k to jezdí kolem 11 km/h, ale to jen proto, že není v pořádku ten regulátor a zdá se mi, je moc těžká vrtule, motor se točí na volnoběh 2 500 ot/min, ale v záběru nedokážu z něj ze zmíněných důvodů dostat víc než 1250- 1300 ot/min.Přitom největší krout.moment je u něj podle tabulek při 1700 ot/min, na které se zatím nedostanu... To se, doufám, odstraní revizí čerpadla a lehčí vrtulí. Potřeboval bych tak 5 koní přidat, když jsem jel jednou bez alternátoru, jelo to proti proudu 14 km/h, je to tak na hraně, holt by to chtělo aspoň 30 koní.... No, uvidí se. Uvítám nějaké postřehy a potvrzení či vyvrácení mých teorií... Fotku za jízdy jsem přidal k diskusi o LEWO převodovkách...Ahoj, „erasim”.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

erasim 11 roků 7 měsíců #402

  • Jirka01
  • Avatar uživatele Jirka01
  • OFFLINE
  • Profík
  • Příspěvky: 173
  • Obdržená poděkování 10
  • Karma: 0
Nazdar, jestli pluješ na 1300 ot. 11km/hod a motor dokáže točit naprázdno 2500, tak máš ještě dost nepřeneseného výkonu v rezervě. Max. rychlost trupu je dána jeho konstrukcí resp. délkou na vodolajně. Zda se mi, že motor bude po odladění vrtule OK.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

erasim 11 roků 7 měsíců #403

  • erasim
  • Avatar uživatele erasim
  • OFFLINE
  • Amatér
  • Příspěvky: 24
  • Karma: 0
Ahoj, díky za odpověď, mám takový dost netypický tvar- kulatý outor, délku na vl 10m a šířku 2m. Vrtule v tunelu, průměr 36 cm, tj asi 14", těch 11 km je ale na doraz, plyn. páka reaguje tak do 1 třetiny, pak už ne, tj. asi opravdu tam bude rezerva... Ten motor je jinak po opravě, nové písty, kroužky, vložky, jen na čerpadlo se nesáhlo a to byla chyba... On to pořádně seřídit kažný neumí, na to je potřeba zkušební stolice, nechci to dávat výměnnou cestou s doplatkem, dali by mi něco zrasovaného, co jezdilo celou dobu v traktoru, to to moje čerpadlo nebylo nikdy v traktoru, ani v Destě, jen v lodi... Jen to, bohužel, moc dlouho stálo bez pohybu, sice zalité naftou a s olejem, ale stálo to...Dnes se do toho dají sehnat součástky z Číny, tomu bych se chtěl vyhnout, zvl., když se dá docela dobře vše pořídit naší výroby. Nedávno jsem kupoval dopravní čerpadlo a tu část se skleničkou, nabízeli mi v traktor.servisu lacinější čínské věci,radši jsem ale dal víc za Motorpalácké... zdar! e.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Vygenerováno za 0.131 sekund
Powered by Kunena fórum