Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Yachtwerft Berlin typ Seeadler 447 - Wartburg 900

Yachtwerft Berlin typ Seeadler 447 - Wartburg 900 2 roků 8 měsíců #9588

  • Ondro
  • Avatar uživatele Ondro
  • OFFLINE
  • Bůh
  • Příspěvky: 419
  • Obdržená poděkování 106
  • Karma: 0
Osadil som aspon naoko zvody a musime vymysliet ako dame co najblizsie tlmic za zvody lebo nie je maly a moje osadenie motora je uplne ine ako ked je v zadu. Takze sa nenudim :woohoo:

1_2021-08-05-4.jpg
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Yachtwerft Berlin typ Seeadler 447 - Wartburg 900 2 roků 8 měsíců #9590

  • Netopýr
  • Avatar uživatele Netopýr
  • OFFLINE
  • Pokročilý
  • Příspěvky: 44
  • Obdržená poděkování 9
  • Karma: 0
podle originálu ale má být tlumič na konci... jen teda já tam nemám takovýhle tlumič z auta, ale něco jako je na fotce:
IMG_20200210_175705.jpg

IMG_20200210_184334.jpg

IMG_20200210_184348.jpg


v originál plánech jsem nic k výfuku nenašel (asi jsem špatně hledal, protože si myslím, že tam něco být musí), ale všiml jsem si výkresu na držáky motoru a řez prostupu hřídele skrz obšívku, cožs řešil v minulém příspěvku:
DSC_8383a.jpg
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Yachtwerft Berlin typ Seeadler 447 - Wartburg 900 2 roků 8 měsíců #9591

  • Ondro
  • Avatar uživatele Ondro
  • OFFLINE
  • Bůh
  • Příspěvky: 419
  • Obdržená poděkování 106
  • Karma: 0
Ahoj,
super dakujem za reakciu. Paradne fotky, lod ma podobne ulozeneho motoru - teda v strede lode a nie na konci. Akurat som to dnes riesil s takym vodakom 70+ ktory este Warburga pamata. To ze to bolo origo v zadu viem ved som to rozoberal - otazka je ci to neuberalo z vykonu motoru a podla vela komentarov ano. To je zlozite na vysvetlovanie ako funguju krivky vyfukovych tlakov medzi zvodmi a tlmicom a su zavisle na dlzke. Ja tomu tiez prd rozumiem. Kazdopadne mi 2ja nezavisly ludia okomentovali ze 170 cm vzdaleny tlmic od zvodov mi moze velmi zasadne znizit vykon motora. Takze to potrebujem pochopit a mam jedinecnu moznost to vylepsit. Ked sa pozries na svoje fotky tak tam mas hned vodacky tlmic za zvodmi a potom tam este mas 1 ale ten skor vyzera ze je dorabany. 2 taktne motory su velmi haklive prave na konstrukciu vzialenosti. Urcite nezacnem hned rezat a zvarat ale idem zase niekoho otravovat nech mi to vysvetli. Mam nakreslene obe varianty aj tlmic vzadu aj hned za zvodmi. Tym ze budem prerabat komplet aj cele podalhy - bednu motora - atd tak to mozem dat kam chcem ale rad by som to dal tak aby to bolo najlepsie uz podla dnesnych skusenosti a technickych moznosti. Povodne to bolo osadene tak aby to bolo co najefektivnejsie voci preistoru - dnes mozeme najst balanc medzi vykonom a priestorom.....
Prvy plan je kopia stareho a druhy je ze pojde tlmic za zvody a potom uhne dolava do boku lode.....No som zvedavy ako to dopadne :woohoo: :woohoo:

1_2021-08-06.jpg


2_2021-08-06.jpg
Poslední úprava: 2 roků 8 měsíců od Ondro.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Yachtwerft Berlin typ Seeadler 447 - Wartburg 900 2 roků 8 měsíců #9592

  • Ondro
  • Avatar uživatele Ondro
  • OFFLINE
  • Bůh
  • Příspěvky: 419
  • Obdržená poděkování 106
  • Karma: 0
Ono ked si to zoberes tak otazka je taka, ze co sa stane ked bude tlmic za zvodmi a kolko cm za zvody by som ho mal dat ? Defacto za tlmicom uz to len vyteka a tam moze byt hladka rura a koncovka s klapkou. Pozeral som asi 20 fotiek na webe kde su motory vzadu Neptun, Lotos atd....a tam tym padom mas hned za zvodmi par cm az 20-30 cm tlmic. Tak sa to pokusim rozlusknut nejako :lol: . Teraz este mozem
Poslední úprava: 2 roků 8 měsíců od Ondro.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Yachtwerft Berlin typ Seeadler 447 - Wartburg 900 2 roků 8 měsíců #9599

  • Netopýr
  • Avatar uživatele Netopýr
  • OFFLINE
  • Pokročilý
  • Příspěvky: 44
  • Obdržená poděkování 9
  • Karma: 0
Rozhodně máš pravdu v tom, že výfuk a sání u dvoutaktů jsou extra specifický... ale myslim si, že kvůli tomu aby se dala loď udržet čtyřmístná a zároveň jsi tam něměl nikde extra ostrý zatáčky, bude vhodnější držet se originálu a tedy spočítat/odladit rezonanční tlumič právě na délku druhé části svodu (tj. od svodů po tlumič).

Pokud budeš dělat rezonanční tlumič hned za svody, tak by měl být jiný než když bude o XY centimetrů dál - viz babetty a pionýry a to nekonečné laborování s výfuky.
U výfuku a sání ti ale obvykle nejde jen o maximální výkon (jako u těch závodních pionýrů), ale i o průběh, aby ti to rozumně jelo ve všech otáčkách. A samozřejmě taky aby ti to nesebralo místo pro zadní lavici a neměl jsi z toho jen dvoumístný člun, což by kladně ocenili zejména na technické :c)

T.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Yachtwerft Berlin typ Seeadler 447 - Wartburg 900 2 roků 8 měsíců #9602

  • Ondro
  • Avatar uživatele Ondro
  • OFFLINE
  • Bůh
  • Příspěvky: 419
  • Obdržená poděkování 106
  • Karma: 0
Dakujem velmi dobry komentar. To prave riesime. Nasiel som vykres origo motoru 353 a vyfukove potrubie- Prvy tlmic bol rovno pod motorom po zvodmi. Ono ta prva rezonancna zona mohla byt cca okolo 50 cm za strednym zvodom. Tieto lodne zvody su trochu ine lebo nie su symetricke na stred ale kazdy vyfukovy kanal je o 10 cm posunuty.
Takto vyzeral vyfuk na 353 co je vlastne moj motor.

1_2021-08-10.jpg
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Vygenerováno za 0.184 sekund
Powered by Kunena fórum