Tak postupne sa to cele nejako vyvija. Ono je to o tom ze robim prvy cln

a vedel som o tom asi tak tolko ze by to malo plavat a ze tam nie je brzdovy pedal

. Raz si myslim si ze som sa rozhodol, potom sa to zmeni, potom este raz sa to zmeni a som si na 100% isty ze uz je to na 100% rozhodnute. A nakoniec je vsetko inac

. Tak to dopadlo aj s hlavou motoru. Cez zimu som sa definitivne

rozhodol ze urobim 2 okruh chladenia. Motor bude mat vlastny vnutorny okruh s G11 a doplnim do lode extra chladic a ten budem chladit exterierovou vodou. Na to samozrejme potrebujem nejaky nahon ak nechem pouzit extra 12V cerpadlo co by sa nemalo pouzivat na permanentne chladenie. To je vsetko fajn akurat moja hlava 353 uz nema dalsiu remenicu a ma kratku hriadel atd......
Takze suciastky od pana Kytku nesklamali. On ma tiez asi vsetko alebo vie zohnat. Co na to potrebujeme:
- dlha hriadel obojstranna- na druhu remenicu
- gufero
- novy kryt na cerpadlo s otvorom na hriadel
- viko hriadele ku krytu cerpadla
No a treba to zase rozbrat a zlozit. A mate zase dalsie suciastky v garazi navyse

. Pomaly si myslim ze ked toto raz dokoncim budem mat tak na 1-2 motory polovicku veci.