Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Yachtwerft Berlin typ Seeadler 447 - Wartburg 900

Yachtwerft Berlin typ Seeadler 447 - Wartburg 900 3 měsíců 2 týdnů #9626

  • Ondro
  • Avatar uživatele Ondro
  • OFFLINE
  • Profík
  • Příspěvky: 287
  • Obdržená poděkování 59
  • Karma: 0
aj mne to tak vychadza ze to bude asi najlepsie riesenie
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Yachtwerft Berlin typ Seeadler 447 - Wartburg 900 3 měsíců 3 dní #9636

  • Ondro
  • Avatar uživatele Ondro
  • OFFLINE
  • Profík
  • Příspěvky: 287
  • Obdržená poděkování 59
  • Karma: 0
Tak sme zvarili vyfukove potrubie. Nakoniec som isiel najkratsou cestou na 45 stupnove kolena. Tym padom sa mi uvlolnil lavobok lode kde islo povodne potrubie a tam by som rad dal nasavanie vzduchu pod motor. Vyfukove potrubie pojde pod zadnu sedacku a cca 20 cm za bednou motora a pred sedackou vyrobim nejaku kapotaz. Povodne som tam mal este chladeny 2 plast takze ta 51 mm rura este isla v 70 mm a ta sa chladila vodou. Dnes uz su na to bandaze na zvody takze je to jednoduchsie. Potrubie je nerez 51 mm vonkajsi priemer - to sedi s vyvodom zo zvodov.
Celkom mam dlzku cca 120 cm za tlmicom (15 + koleno + 61 + koleno + 41). Kolena su 2 ks po 45 stupnov a celkovy spad potrubie je cca 4 stupne pri vodorovnej podlahe ked som to meral od zvodov. Nakoniec som dal za zvody 10 cm vsuvku a tym padom mam prvu prepazku tlmica vzdialenu 55 cm od stredoveho vyfuku z bloku. Nedaval som ziadne pevne priruby ako to bolo povodne aby som co najviac stlmil vybracie ale pouzil som silikonove spojky na turbo - 5 mm steny - textilne vnutro do 280 stupnov a tusim 8 bar ? Na to nerezove pevnostene pasky. 3 x bude vyfuk kotveny na podlahe klasickou vyfukovou sponou ktora pojde az cez bandaz na trubke. Tak nejake fotky.

1_2021-09-01.jpg

2_2021-09-01.jpg


Vyvod z tlmica je 45 mm a zase sa vraciame na 51 mm na vyfukove potrubie. Tam je redukovana spojka.

3_2021-09-01.jpg

4_2021-09-01.jpg

5_2021-09-01.jpg

6_2021-09-01.jpg
Poslední úprava: 3 měsíců 3 dní od Ondro.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Yachtwerft Berlin typ Seeadler 447 - Wartburg 900 2 měsíců 2 týdnů #9653

  • Ondro
  • Avatar uživatele Ondro
  • OFFLINE
  • Profík
  • Příspěvky: 287
  • Obdržená poděkování 59
  • Karma: 0
Tak som vyriesil osadenie cievok nakolko povodne boli na takom drziaku rovno hore na hlave pod 2ma svornikmi. Teraz som vyrobil 3 dielny stojan nad prevodovku. 2 bocne stojky idu rovno na ramena prevodovky. Je to trochu vyssie lebo pod tym pojde tlmic vyfuku a na pravo na boku su namontovane cievky v klasickom cievkovom 3drziaku. Horna lavka je s dierovaneho plechu aby som nemusel vymyslat montazne diery ked bude nieco treba na to namontovat a da sa dat komfortne dole aby bol pristup k prevodovke. Tam mozem dat este co bude treba - mozno extra vymenik na 2 okruh chladenia, cerpadlo ?? no proste co bude treba. Teraz ideme pieskovat a nejaka povrchova uprva. Stale riesim ci idem do zltozinku alebo nejake farby. Na to sa este musim vyspat :cheer:


1_2021-09-15.jpg

2_2021-09-15.jpg

3_2021-09-15.jpg

4_2021-09-15.jpg

5_2021-09-15.jpg
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Yachtwerft Berlin typ Seeadler 447 - Wartburg 900 2 měsíců 2 týdnů #9654

  • Ondro
  • Avatar uživatele Ondro
  • OFFLINE
  • Profík
  • Příspěvky: 287
  • Obdržená poděkování 59
  • Karma: 0
Viac menej som dokoncil vsetko surove zelezo, tiahla prevodovky, ramena motoru aj prevodovky, stojan na cievky.....Mozem vyhodit vsetko von a na tento rok asi beriem trup spat do suchej garaze. Mam rozrobenych asi 30 poloziek co sa tyka kovani - chromovanie, nereze - lestenie a ine drobnosti. Hlavne sa dostal na radu uz aj motor :ohmy: Tak uvidime aky poklad nam vyda ked sa rozoberie :blink: Takze do jari mam co robit. Uz si nebudem davat ziadne casove plany proste ideme dalej ....je toho fakt dost kazda jedna polozka je samostatny projekt ale tesim sa z toho :)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: maxik1958
Vygenerováno za 0.163 sekund
Powered by Kunena fórum