Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Yachtwerft Berlin typ Seeadler 447 - Wartburg 900

Yachtwerft Berlin typ Seeadler 447 - Wartburg 900 2 roků 8 měsíců #9626

  • Ondro
  • Avatar uživatele Ondro
  • OFFLINE
  • Bůh
  • Příspěvky: 419
  • Obdržená poděkování 106
  • Karma: 0
aj mne to tak vychadza ze to bude asi najlepsie riesenie
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Yachtwerft Berlin typ Seeadler 447 - Wartburg 900 2 roků 7 měsíců #9636

  • Ondro
  • Avatar uživatele Ondro
  • OFFLINE
  • Bůh
  • Příspěvky: 419
  • Obdržená poděkování 106
  • Karma: 0
Tak sme zvarili vyfukove potrubie. Nakoniec som isiel najkratsou cestou na 45 stupnove kolena. Tym padom sa mi uvlolnil lavobok lode kde islo povodne potrubie a tam by som rad dal nasavanie vzduchu pod motor. Vyfukove potrubie pojde pod zadnu sedacku a cca 20 cm za bednou motora a pred sedackou vyrobim nejaku kapotaz. Povodne som tam mal este chladeny 2 plast takze ta 51 mm rura este isla v 70 mm a ta sa chladila vodou. Dnes uz su na to bandaze na zvody takze je to jednoduchsie. Potrubie je nerez 51 mm vonkajsi priemer - to sedi s vyvodom zo zvodov.
Celkom mam dlzku cca 120 cm za tlmicom (15 + koleno + 61 + koleno + 41). Kolena su 2 ks po 45 stupnov a celkovy spad potrubie je cca 4 stupne pri vodorovnej podlahe ked som to meral od zvodov. Nakoniec som dal za zvody 10 cm vsuvku a tym padom mam prvu prepazku tlmica vzdialenu 55 cm od stredoveho vyfuku z bloku. Nedaval som ziadne pevne priruby ako to bolo povodne aby som co najviac stlmil vybracie ale pouzil som silikonove spojky na turbo - 5 mm steny - textilne vnutro do 280 stupnov a tusim 8 bar ? Na to nerezove pevnostene pasky. 3 x bude vyfuk kotveny na podlahe klasickou vyfukovou sponou ktora pojde az cez bandaz na trubke. Tak nejake fotky.

1_2021-09-01.jpg

2_2021-09-01.jpg


Vyvod z tlmica je 45 mm a zase sa vraciame na 51 mm na vyfukove potrubie. Tam je redukovana spojka.

3_2021-09-01.jpg

4_2021-09-01.jpg

5_2021-09-01.jpg

6_2021-09-01.jpg
Poslední úprava: 2 roků 7 měsíců od Ondro.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: jhepik

Yachtwerft Berlin typ Seeadler 447 - Wartburg 900 2 roků 7 měsíců #9653

  • Ondro
  • Avatar uživatele Ondro
  • OFFLINE
  • Bůh
  • Příspěvky: 419
  • Obdržená poděkování 106
  • Karma: 0
Tak som vyriesil osadenie cievok nakolko povodne boli na takom drziaku rovno hore na hlave pod 2ma svornikmi. Teraz som vyrobil 3 dielny stojan nad prevodovku. 2 bocne stojky idu rovno na ramena prevodovky. Je to trochu vyssie lebo pod tym pojde tlmic vyfuku a na pravo na boku su namontovane cievky v klasickom cievkovom 3drziaku. Horna lavka je s dierovaneho plechu aby som nemusel vymyslat montazne diery ked bude nieco treba na to namontovat a da sa dat komfortne dole aby bol pristup k prevodovke. Tam mozem dat este co bude treba - mozno extra vymenik na 2 okruh chladenia, cerpadlo ?? no proste co bude treba. Teraz ideme pieskovat a nejaka povrchova uprva. Stale riesim ci idem do zltozinku alebo nejake farby. Na to sa este musim vyspat :cheer:


1_2021-09-15.jpg

2_2021-09-15.jpg

3_2021-09-15.jpg

4_2021-09-15.jpg

5_2021-09-15.jpg
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: jhepik

Yachtwerft Berlin typ Seeadler 447 - Wartburg 900 2 roků 7 měsíců #9654

  • Ondro
  • Avatar uživatele Ondro
  • OFFLINE
  • Bůh
  • Příspěvky: 419
  • Obdržená poděkování 106
  • Karma: 0
Viac menej som dokoncil vsetko surove zelezo, tiahla prevodovky, ramena motoru aj prevodovky, stojan na cievky.....Mozem vyhodit vsetko von a na tento rok asi beriem trup spat do suchej garaze. Mam rozrobenych asi 30 poloziek co sa tyka kovani - chromovanie, nereze - lestenie a ine drobnosti. Hlavne sa dostal na radu uz aj motor :ohmy: Tak uvidime aky poklad nam vyda ked sa rozoberie :blink: Takze do jari mam co robit. Uz si nebudem davat ziadne casove plany proste ideme dalej ....je toho fakt dost kazda jedna polozka je samostatny projekt ale tesim sa z toho :)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: maxik1958

Yachtwerft Berlin typ Seeadler 447 - Wartburg 900 2 roků 3 měsíců #9690

  • tove
  • Avatar uživatele tove
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 11
  • Obdržená poděkování 2
  • Karma: 0
obdivuju tvoji praci, ta vratka to je asi rarita, jeste jsem ji nevidel, narazil jsem tu na to vlastne nahodou, ahoj
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: Ondro

Yachtwerft Berlin typ Seeadler 447 - Wartburg 900 2 roků 2 měsíců #9713

  • Ondro
  • Avatar uživatele Ondro
  • OFFLINE
  • Bůh
  • Příspěvky: 419
  • Obdržená poděkování 106
  • Karma: 0
Tak postupne sa to cele nejako vyvija. Ono je to o tom ze robim prvy cln ;) a vedel som o tom asi tak tolko ze by to malo plavat a ze tam nie je brzdovy pedal :blink: . Raz si myslim si ze som sa rozhodol, potom sa to zmeni, potom este raz sa to zmeni a som si na 100% isty ze uz je to na 100% rozhodnute. A nakoniec je vsetko inac :woohoo: . Tak to dopadlo aj s hlavou motoru. Cez zimu som sa definitivne :lol: :lol: :lol: rozhodol ze urobim 2 okruh chladenia. Motor bude mat vlastny vnutorny okruh s G11 a doplnim do lode extra chladic a ten budem chladit exterierovou vodou. Na to samozrejme potrebujem nejaky nahon ak nechem pouzit extra 12V cerpadlo co by sa nemalo pouzivat na permanentne chladenie. To je vsetko fajn akurat moja hlava 353 uz nema dalsiu remenicu a ma kratku hriadel atd......
Takze suciastky od pana Kytku nesklamali. On ma tiez asi vsetko alebo vie zohnat. Co na to potrebujeme:

- dlha hriadel obojstranna- na druhu remenicu
- gufero
- novy kryt na cerpadlo s otvorom na hriadel
- viko hriadele ku krytu cerpadla
No a treba to zase rozbrat a zlozit. A mate zase dalsie suciastky v garazi navyse :) . Pomaly si myslim ze ked toto raz dokoncim budem mat tak na 1-2 motory polovicku veci.


1_2022-02-03.jpg


2_2022-02-03.jpg
Poslední úprava: 2 roků 2 měsíců od Ondro.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Vygenerováno za 0.134 sekund
Powered by Kunena fórum