Chlapáci, řešili jste tady i zapalování, třeba už to není aktuální, ale ta cena za jednotku...
auto.bazos.cz/inzerat/29681045/Tranzistorove-zapalovani.php
Jinak samozřejmě úprava kanálů, slícování a zaleštění pozitivně ovlivňuje proudění směsi a minimalizuje kumulaci a ulpívání benzínu na stěnách kanálů, o tom žádná, ale musí to být důkladně slícované (aby se netvořily víry) a hlavně musí minimálně zůstat stejná průchodnost (průměr) kanálů a průchod v nejužším místu difuzoru karbercu, pokud v některém místě dojde, byť jen k nepatrnému zúžení, nedej Bože k přesahu, tak už se tam vytváří zbytečný podtlak, který ovlivňuje vířivost v kanálech... Filtr tam být nemusí, spíš je lepší (u 2T), když tam žádný není a použije se jen nátrubek s obrubou koncovky, vše se dá doladit na hlavní trysce a poloze jehly... Prostě při provozu bez filtru dát větší hlavní trysku a kdyby i tohle bylo málo (směs by byla strhávána bez řádného rozprachu), tak se dá ještě "sleštit" jehla o pár setinek, jen se to musí důkladně namyslet... Ale to je už alchymie, do které bych se bez komorových laufů nepouštěl, to by už bylo bez efektu...