OK, koukal jsem na schéma Forelly a v podstatě sundám celou převodovku z nohy, tam by ten impeler měl být schovaný, podle toho schématu je ta část s převodovhou na hnací hřídely jen nasunutá. Olej teda zřejmě nevyteče. Maže se tam něco kolem toho impeleru? pořád jsem u vody mimo civilizaci, tak abych nakoupil po práci vše potřebné, ještě musím sehnat těsnění, asi to vystřihnu.
Ten impeler tam asi bude nějak nalisovanej ne? Nebo je také jen nasazen na té hřídeli?
Ještě by mě zajímalo, který soudruh v NDR vymyslel, že je výstup chladící vody z motoru přímo nad svíčkou.. takže když se vymačkají ty hliníkové podložky na tom výstupním šroubu a odkápne kapička vody, tak sjede přímo po svíčce do konektoru

, každpopádně jinak bych řekl že je ten motor vymyšlenej celkem slušně.