Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Typ:446, motor Wartburg 900+první LEWO

Typ:446, motor Wartburg 900+první LEWO 11 roků 2 měsíců #2156

  • maxik1958
  • Avatar uživatele maxik1958
  • OFFLINE
  • Administrator
  • Příspěvky: 3156
  • Obdržená poděkování 437
  • Karma: 24
Těsněního pod výfuk se neboj, může tam být i z normálního materiálu, je to chlazené vodou, takže to nemá ani 80 stupňů
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Typ:446, motor Wartburg 900+první LEWO 11 roků 2 měsíců #2168

  • taag
  • Avatar uživatele taag
  • OFFLINE
  • Profík
  • Příspěvky: 276
  • Obdržená poděkování 15
  • Karma: 0
hlava-waran12pedek.JPG

tak tady je hezky vidět ta záslepka jo a tohle není má fotka.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Typ:446, motor Wartburg 900+první LEWO 11 roků 2 měsíců #2169

  • maxik1958
  • Avatar uživatele maxik1958
  • OFFLINE
  • Administrator
  • Příspěvky: 3156
  • Obdržená poděkování 437
  • Karma: 24
Hm, zajímavé, a dokonce domečky hřídele jsou úplně jinak, buďto to bude hodně starý, a nebo je to fakt DKW, prostě máš raritku! ;) Jak dosteneš ty záslepky ven jsem docela zvědavý, ale tinkový nebudou, bude to taky hliník )ale těsně před tím, než se odstěhoval do Humpolce :woohoo: ) Taky můžeš dát jinej motor, ale to by ,možná bylo škoda, pokud všechno seženeš :)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Typ:446, motor Wartburg 900+první LEWO 11 roků 2 měsíců #2171

  • taag
  • Avatar uživatele taag
  • OFFLINE
  • Profík
  • Příspěvky: 276
  • Obdržená poděkování 15
  • Karma: 0
Právě se s majitelem této hlavy zkouším domluvit na ceně.
jinak se snažím vyčistit tu pumpu(benzínovou) a karburátor, uvnitř je to čistý, ale na povrchu je zatvrdlá vazelína s prachem a olejem + Hermetik
a máš pravdu část té pumpy je AL a část plast
Poslední úprava: 11 roků 2 měsíců od taag. Důvod: Doplnění
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Typ:446, motor Wartburg 900+první LEWO 11 roků 2 měsíců #2172

  • pepin
  • Avatar uživatele pepin
  • OFFLINE
  • Bůh
  • Příspěvky: 340
  • Obdržená poděkování 29
  • Karma: 1
Mareiál na těsnění výfuku jsem kupoval v Zeleném domečku v Praze. Grafitová hmota vevnitř železné pletivo. Hlavu zkus dovézt do Hovorčovic. Opravdu bezva brusírna, umí od motorek po lodní motory a za bezkonkureční ceny. Mně dělaly hlavu 16v dva ohnuté ventily, srovnat hlavu, zabrousit sedla , nové simeringy, rozebrat sesadit 2500 kč.
Jo a pokud řešíš palivovou pumpu, tak já jsem dal do nádrže el. čerpadlo. Není to sice historické, ale chytá na drcnutí.
Poslední úprava: 11 roků 2 měsíců od pepin.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Typ:446, motor Wartburg 900+první LEWO 11 roků 2 měsíců #2174

  • taag
  • Avatar uživatele taag
  • OFFLINE
  • Profík
  • Příspěvky: 276
  • Obdržená poděkování 15
  • Karma: 0
Zatím se budu držet originálu,protože moje nádrž neumožňuje osazení čerpadla.Musel bych vymyslet něco po cestě. A myslím že tohle bude chodit.Označení příruby čerpadla : 553-01:101/03 ApaS? 26F OP-0 32929
DSCN1909.JPG


DSCN1911.JPG


DSCN1912.JPG


DSCN1914.JPG
Poslední úprava: 11 roků 2 měsíců od maxik1958.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Vygenerováno za 0.153 sekund
Powered by Kunena fórum