Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Typ:446, motor Wartburg 900+první LEWO

Typ:446, motor Wartburg 900+první LEWO 11 roků 2 měsíců #2133

  • maxik1958
  • Avatar uživatele maxik1958
  • OFFLINE
  • Administrator
  • Příspěvky: 3156
  • Obdržená poděkování 437
  • Karma: 24
Píšou tam pro W 900, DKW, Framo, o litru nic, ale těsnění je pro oba motory stejný, hlava taky rozdíl je v bloku.Ale teda 990 éček za repasovanou kliku je fakt hustý B)
Poslední úprava: 11 roků 2 měsíců od maxik1958.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Typ:446, motor Wartburg 900+první LEWO 11 roků 2 měsíců #2140

  • taag
  • Avatar uživatele taag
  • OFFLINE
  • Profík
  • Příspěvky: 276
  • Obdržená poděkování 15
  • Karma: 0
sám jsem musel přemýšlet kde jsem vzal ten údaj s 1000cm3 a je to zde:http://www.ldm-tuning.de/en/artikel-7030.htm
vypadá stejně jako ten co jsem ho včera sundaval, ale teď vletím do auta a jedu do dílny. Budeš zítra na Zmrzlíku vzal bych tam to čerpadlo. Jezdím kolem.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Typ:446, motor Wartburg 900+první LEWO 11 roků 2 měsíců #2148

  • maxik1958
  • Avatar uživatele maxik1958
  • OFFLINE
  • Administrator
  • Příspěvky: 3156
  • Obdržená poděkování 437
  • Karma: 24
Zítra ne, budu ve středu.....Aha, já nemyslel karbec, ale to těsnění pod hlavu :oops: karbec je taky záměnnej pro oba motory :)
Poslední úprava: 11 roků 2 měsíců od maxik1958.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Typ:446, motor Wartburg 900+první LEWO 11 roků 2 měsíců #2151

  • taag
  • Avatar uživatele taag
  • OFFLINE
  • Profík
  • Příspěvky: 276
  • Obdržená poděkování 15
  • Karma: 0
To se omlouvám za špatné určení. Jinak jsem zase jel do dílny a nafotil čísla na bloku motoru a na převodovce.
DSCN1893.JPG


DSCN1897.JPG


DSCN1895.JPG


DSCN1896.JPG


DSCN1898.JPG


DSCN1899.JPG


DSCN1903.JPG


DSCN1908.JPG
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Typ:446, motor Wartburg 900+první LEWO 11 roků 2 měsíců #2152

  • maxik1958
  • Avatar uživatele maxik1958
  • OFFLINE
  • Administrator
  • Příspěvky: 3156
  • Obdržená poděkování 437
  • Karma: 24
Blok by měl být teoreticky odlitý v lednu 1956, zítra se kouknu na můj 900 blok, už jsem ho dlouho neviděl :blush: takhle mi to připadá trochu jiný B) nevím, vyfotím....Jak to uděláš s novým těsněním? Hlavu budeš rovnat?
Poslední úprava: 11 roků 2 měsíců od maxik1958.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Typ:446, motor Wartburg 900+první LEWO 11 roků 2 měsíců #2153

  • taag
  • Avatar uživatele taag
  • OFFLINE
  • Profík
  • Příspěvky: 276
  • Obdržená poděkování 15
  • Karma: 0
Asi to těsnění nechám vyrobit u invalidů nebo p.Kytka, těsnění na výfuky bude větší honička je z obou stran měď, ale to uvidím co a jak, na sání bude asi nutno vyrobit a ke karbecu taky. Pumpu nafotím zítra v práci je to lahůdka, jen jí musím očistit a karbec taky. Doufám že novou membránu koupím. Co se týká rovnání hlavy tak bude zítra očištěna a nechám jí změřit. Ještě jsem v dílně nechal ta těsnění a kus té záslepky z hlavy budu to muset opatrně vypreparovat. Pod pumpou bylo těsnění z gumy a přilepené hermetikem.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Vygenerováno za 0.175 sekund
Powered by Kunena fórum