Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Typ:446, motor Wartburg 900+první LEWO

Typ:446, motor Wartburg 900+první LEWO 11 roků 2 měsíců #2181

  • maxik1958
  • Avatar uživatele maxik1958
  • OFFLINE
  • Administrator
  • Příspěvky: 3156
  • Obdržená poděkování 437
  • Karma: 24
No to taky, a ještě je to za směšný peníz ;)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Typ:446, motor Wartburg 900+první LEWO 11 roků 2 měsíců #2185

  • taag
  • Avatar uživatele taag
  • OFFLINE
  • Profík
  • Příspěvky: 276
  • Obdržená poděkování 15
  • Karma: 0
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Typ:446, motor Wartburg 900+první LEWO 11 roků 2 měsíců #2187

  • maxik1958
  • Avatar uživatele maxik1958
  • OFFLINE
  • Administrator
  • Příspěvky: 3156
  • Obdržená poděkování 437
  • Karma: 24
Hezká věc, můj známej mechanik mi říkal, že s Warťasama jezdily na rozdělovačích za SAABa 90tky, ale kde to sehnat, tohle je ale origo, IFA,DKW ?
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Typ:446, motor Wartburg 900+první LEWO 11 roků 2 měsíců #2192

  • taag
  • Avatar uživatele taag
  • OFFLINE
  • Profík
  • Příspěvky: 276
  • Obdržená poděkování 15
  • Karma: 0
Tohle je Ifa, ale jestli je to standard nebo ne to nevím, objednal jsem si manuály a katalog náhradních dílů, ale bude to až příští týden. Na Saba bych to asi sehnal.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Typ:446, motor Wartburg 900+první LEWO 11 roků 2 měsíců #2194

  • maxik1958
  • Avatar uživatele maxik1958
  • OFFLINE
  • Administrator
  • Příspěvky: 3156
  • Obdržená poděkování 437
  • Karma: 24
Jasně, to by byla cihla zlata :( Jo a tem Míla, co s náma pojede do Holandska pro Tebe možná bude mít 12tišroubovou hlavu, sice na pohled hnusnou, ale nevypadá že by jí něco vážného bylo :)
005.jpg

006.jpg

007.jpg
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Typ:446, motor Wartburg 900+první LEWO 11 roků 2 měsíců #2198

  • taag
  • Avatar uživatele taag
  • OFFLINE
  • Profík
  • Příspěvky: 276
  • Obdržená poděkování 15
  • Karma: 0
A co by ta hlava stála? Já dnes stáhl ložiska a řemenice z té mé a jsem překvapen že ta hřídel je značená BMW. Jinak ložiska jsou ok jen to bylo plné staré vazelíny, místy tvrdé jako kámen. No stejně jsem to vyčistil všechno. Místo gufer je tam ještě filcové kolečko.
DSCN1936.JPG
Poslední úprava: 11 roků 2 měsíců od maxik1958.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Vygenerováno za 0.110 sekund
Powered by Kunena fórum