ZAVRETE MATICE !!
Jedna dost podstatna vec k zavretym matiaciam. Ak ma niekto 900vku hlavu, tak je to OK. Ak vsak mate 1000kovu hlavu tak 1 stift - ten ktory je pri puzdre na propelku cerpadla ma vyssie posadene sedlo. Samozrejme ze som na to prisiel az ked som mal skratene stifty

.
Takze mame 3 moznosti:
1. bud o cca 2 mm mat 1 stift dlhsi
2. alebo odfrezovat 2 mm zo sedla ( co som uz nechcel robit aby som neoslabil hlavu)
3. alebo 1 podlozku znizit o 2 mm
Ja som si nakoniec vybral variantu 3 ale len pre to ze som uz mal skratene stifty a nemal som nahradny. U tohoto vyberu je riziko ze moze niekto nasledne zamiesat podlozky ked sa raz bude hlava rozoberat a nada ich spravne naspat - co znamena ze na jednom stifte bude malo zavitu na dotiahnutie a na druhom sa moze stift opriet do zavretej matice
Takze si to musim nejako poznacit asi na podlozke a hlave.
A este k podlozkam. Povodne som mal na motore 3 mm podlozky a chcel som aby vyzerali viac mohutne tak som spravil 4 mm vysoke. Stifty sa skracovali o cca 2 mm. Takze ak by som mal 6 mm podlozky tak netreba skracovat stifty. Asi je to zavisle od toho komu sa co paci najviac