Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Yachtwerft Berlin typ Seeadler 447 - Wartburg 900

Yachtwerft Berlin typ Seeadler 447 - Wartburg 900 1 rok 3 měsíců #9895

  • Ondro
  • Avatar uživatele Ondro
  • OFFLINE
  • Bůh
  • Příspěvky: 419
  • Obdržená poděkování 106
  • Karma: 0
Sroby a speci podlozky k zotrvaku a unasacu prikladam. Tu tanierovu som zabudol odfotit zaklepanu.Je to dost dolezite zaklepat okolo srobov. U mna by to ani nemohlo zostat otvorene lebo by sa mi tam na to nezmestil unasac.


7_2023-01-06.jpg


5_2023-01-06.jpg


6_2023-01-06.jpg
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Yachtwerft Berlin typ Seeadler 447 - Wartburg 900 1 rok 3 měsíců #9896

  • Ondro
  • Avatar uživatele Ondro
  • OFFLINE
  • Bůh
  • Příspěvky: 419
  • Obdržená poděkování 106
  • Karma: 0
ZAVRETE MATICE !!

Jedna dost podstatna vec k zavretym matiaciam. Ak ma niekto 900vku hlavu, tak je to OK. Ak vsak mate 1000kovu hlavu tak 1 stift - ten ktory je pri puzdre na propelku cerpadla ma vyssie posadene sedlo. Samozrejme ze som na to prisiel az ked som mal skratene stifty :( .


znenpodloka.jpg



Takze mame 3 moznosti:

1. bud o cca 2 mm mat 1 stift dlhsi
2. alebo odfrezovat 2 mm zo sedla ( co som uz nechcel robit aby som neoslabil hlavu)
3. alebo 1 podlozku znizit o 2 mm

Ja som si nakoniec vybral variantu 3 ale len pre to ze som uz mal skratene stifty a nemal som nahradny. U tohoto vyberu je riziko ze moze niekto nasledne zamiesat podlozky ked sa raz bude hlava rozoberat a nada ich spravne naspat - co znamena ze na jednom stifte bude malo zavitu na dotiahnutie a na druhom sa moze stift opriet do zavretej matice :woohoo:

Takze si to musim nejako poznacit asi na podlozke a hlave.

PodlokyM10matice4mma1x2mm.jpg


A este k podlozkam. Povodne som mal na motore 3 mm podlozky a chcel som aby vyzerali viac mohutne tak som spravil 4 mm vysoke. Stifty sa skracovali o cca 2 mm. Takze ak by som mal 6 mm podlozky tak netreba skracovat stifty. Asi je to zavisle od toho komu sa co paci najviac :)
Poslední úprava: 1 rok 3 měsíců od Ondro.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: maxik1958

Yachtwerft Berlin typ Seeadler 447 - Wartburg 900 1 rok 2 měsíců #9897

  • Ondro
  • Avatar uživatele Ondro
  • OFFLINE
  • Bůh
  • Příspěvky: 419
  • Obdržená poděkování 106
  • Karma: 0
Tak verim ze uz by som mohol mat motor aj s hlavou hotovy. Ked sa repasovali loziska v hlave atd.....nevedel som zohnat propelku na cerpadlo, takze ostala povodna. Mal som pocit ze ma vydratu alebo vymlatenu drazku na perko. Hriadel mal malu volu pri rozbehu pokial sa oprel do propelky. Podarilo sa mi ju teraz zohnat takze znova rozborka zborka hlavy po 3. x B) a vymenila sa propelka za novu respektive ulozenku aby bolo vsetko TIP TOP. Jedna specialtka nad ktorou som musel chvilu spekulovat je ta ze perko sa pouziva 3 mm a drazka v propelke je 4 mm ? Dost ma to zaskocilo, povodne som si myslel ze je vymlatena drazka na starej. Takze nie - drazka je 4 mm. Nakoniec som sa dopracoval k tomu ze propelka sa musi volne hybat cca 2-3 mm po hriadeli a ta vola na drazke je z toho dovodu. Inac by sa mohla seknut. Takze povodna je tiez v 99% stave je odlozena - aspon bude nahradna. Takze hriadel konecne aj s ulozenim v 100% stave.


2.Hriadelapropelkaerpadla.jpg


3.Perkoapropelka.jpg
Poslední úprava: 1 rok 1 měsíc od Ondro.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Yachtwerft Berlin typ Seeadler 447 - Wartburg 900 1 rok 2 měsíců #9898

  • Ondro
  • Avatar uživatele Ondro
  • OFFLINE
  • Bůh
  • Příspěvky: 419
  • Obdržená poděkování 106
  • Karma: 0
Jasne ze ked uz som mal zase v ruke hlavu motora tak sa mi nepacil povodne vymeneny hadicnik a nahradil som ho takymto novym. Ma hodne variabilnejsie nastavenie hadice takze pri tom labyrinte hadic ktore tam budu sa mi to zdalo vhodne.

8.Bennahlavuvymenithadinik.jpg


9.Bennahlavuvymena.jpg


10.Bennahlavuvymeneny.jpg
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Yachtwerft Berlin typ Seeadler 447 - Wartburg 900 1 rok 2 měsíců #9899

  • Ondro
  • Avatar uživatele Ondro
  • OFFLINE
  • Bůh
  • Příspěvky: 419
  • Obdržená poděkování 106
  • Karma: 0
No a posledna polozka na hlave bolo cidlo na meranie teploty vody. Nemam ziadne budiky z lode ktore su funkcne takze bolo treba rozhodnut co tam bude aby vsetko spolu ladilo. Rozhodol som sa pre americku Fariu - ta sa mi velmi paci a aj ladi k lodi. Tym padom som kupil tepelne cidlo od Farie ale samozrejme ma uplne iny zavit. Wartburgove cidlo ma M14x1,5 a Faria ma Whithworthov zavit. Takze som kupil zavitovy adpter M14x1,5 na M10x1. Zavit na cidle bol vacsi - osustruzil sa dole a narezal sa novy priamo na cidlo M10x1. Napasovalo dokopy a pekne to sedi.

4.idlanavodu.jpg


5.idloupravene1.jpg


7.idlonahlavudopasovane.jpg
Poslední úprava: 1 rok 2 měsíců od Ondro.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Yachtwerft Berlin typ Seeadler 447 - Wartburg 900 1 rok 2 měsíců #9900

  • Ondro
  • Avatar uživatele Ondro
  • OFFLINE
  • Bůh
  • Příspěvky: 419
  • Obdržená poděkování 106
  • Karma: 0
Takze hlava na 3 pokus skompletovana dufam :cheer:

11.Hlavaskompletovana.jpg
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Vygenerováno za 0.153 sekund
Powered by Kunena fórum