Tak na konec musela přijít ke slovu flexa, ale ložisko je dole
Ještě musím koupit nové, a než ho tam budu lisovat,pěkně vyčistit dosedací plochu. Teď jsem se rozhodl, že to celé budu věnovat MARINIZACI Wartburga, aby byly vidět změny které je potřeba udělat, a díly které je potřeba vyměnit, eventuelně upravit,či vyrobit. Začínám nejzákladnější věcí,výměníkem. Ten nejen že předehřívá vodu pro motor, ale zároveň chladí výfukově svody, a je jím odvedena i horká odpadní voda do výfuku.Je několik typů, stejného principu, má fotky dvou nejpoužívanějších.
Podle toho, jakou máte hlavu na motoru,se buď použije jen trubka, nebo bovdenem ovládaný ventil.
Tím se reguluje přívod chladicí vody do motoru. Používá se u hlav,které nemají nálitek na termostat, to znamená, z motoru o obsahu 900- 45 koní. Já nejraději používám hlavy z Barkase, které nemají oběhové čerpadlo, ale nálitek na termostat mají.
45ka měla termostat na hadici. A v hlavě obrovskej otvor na vodu.
Tady je termostat, dost špatně se shání, ale pří troše štěstí to jde.Tenhle je z Aukra
A jak to nazvat....redukce?? na vývod z hlavy