Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Marinizace, a opravy motorů Wartburg 45- 50 PS

Marinizace, a opravy motorů Wartburg 45- 50 PS 12 roků 2 týdnů #93

  • maxik1958
  • Avatar uživatele maxik1958
  • OFFLINE
  • Administrator
  • Příspěvky: 3130
  • Obdržená poděkování 429
  • Karma: 24
Tak jsem obdržel jedno torzo motoru.A protože motorů není nikdy dost,řekl jsem si, že než půjde do regálu,podívám se jestli to má alespoň cenu šrotu :whistle: Hlava chyběla, ale to nevadí, těch mám zásobu ;)

motor006.jpg


motor007.jpg

Takže rozborka
zaboha jsem nemohl najít 14kový oříšek na golu,abych rozhodil karter :evil: a stranovým klíčem to šlo pěkně blbě,protože šrouby jsou moc blízko těla,ale zdařilo se.

motor008.jpg

A klika ven!

motor010.jpg


Blok vypadá velmi dobře,skoro jako nejetej, ale klika je v pr... :(
motor011.jpg


motor012.jpg

poslední ložisko.....nevím ´, nikdy jsem ho neměnil,takže ani nevím jak na to, ale trpělivost je matka moudrosti, takže budu zkoušet!!!
Písty taky vypadají OK,kroužky jsou pěkně volné, takže to nikdo neupek.

motor009.jpg


ještě jedno ložisko je trošku slyšet, ale je bez vůle, a nedrhne, tak to snad bude dobrý

pokračování příště :lol:
Poslední úprava: 11 roků 11 měsíců od maxik1958.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Re: Wartburg 50 PS 11 roků 11 měsíců #197

  • maxik1958
  • Avatar uživatele maxik1958
  • OFFLINE
  • Administrator
  • Příspěvky: 3130
  • Obdržená poděkování 429
  • Karma: 24
Tak dneska mi to nedalo a za vydatné pomoci Admina, jsem shodil řemenicí.
klika001.jpg

Půlka ložiska je dole
klika002.jpg

střed budu muset říznout,protože není za co chytit stahovák :(
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Re: Wartburg 50 PS 11 roků 11 měsíců #225

  • maxik1958
  • Avatar uživatele maxik1958
  • OFFLINE
  • Administrator
  • Příspěvky: 3130
  • Obdržená poděkování 429
  • Karma: 24
Tak na konec musela přijít ke slovu flexa, ale ložisko je dole
motor.jpg

Ještě musím koupit nové, a než ho tam budu lisovat,pěkně vyčistit dosedací plochu. Teď jsem se rozhodl, že to celé budu věnovat MARINIZACI Wartburga, aby byly vidět změny které je potřeba udělat, a díly které je potřeba vyměnit, eventuelně upravit,či vyrobit. Začínám nejzákladnější věcí,výměníkem. Ten nejen že předehřívá vodu pro motor, ale zároveň chladí výfukově svody, a je jím odvedena i horká odpadní voda do výfuku.Je několik typů, stejného principu, má fotky dvou nejpoužívanějších.
motor013.jpg


motor014.jpg

Podle toho, jakou máte hlavu na motoru,se buď použije jen trubka, nebo bovdenem ovládaný ventil.
motor015.jpg

Tím se reguluje přívod chladicí vody do motoru. Používá se u hlav,které nemají nálitek na termostat, to znamená, z motoru o obsahu 900- 45 koní. Já nejraději používám hlavy z Barkase, které nemají oběhové čerpadlo, ale nálitek na termostat mají.
motor016.jpg

45ka měla termostat na hadici. A v hlavě obrovskej otvor na vodu.
motor017.jpg

Tady je termostat, dost špatně se shání, ale pří troše štěstí to jde.Tenhle je z Aukra :whistle:
motor021.jpg

A jak to nazvat....redukce?? na vývod z hlavy :cheer:
motor020.jpg
Poslední úprava: 11 roků 11 měsíců od maxik1958.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Re: Marinizace, a opravy motorů Wartburg 45- 50 PS 11 roků 8 měsíců #339

  • maxik1958
  • Avatar uživatele maxik1958
  • OFFLINE
  • Administrator
  • Příspěvky: 3130
  • Obdržená poděkování 429
  • Karma: 24
Tak jsem si vzpomněl, že jsem před měsícem koupil to ložisko :blush: No a už je tam :cheer:
lozisko.jpg

A přidávám další zajímavé zapojení chladicí vody na jednom motoru, co jsem přivezl z Něnecka, je to origo lodní, v podstatě nejetý kousek: :woohoo:
motor022.jpg
Poslední úprava: 11 roků 8 měsíců od maxik1958.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Re: Marinizace, a opravy motorů Wartburg 45- 50 PS 11 roků 8 měsíců #340

  • maxik1958
  • Avatar uživatele maxik1958
  • OFFLINE
  • Administrator
  • Příspěvky: 3130
  • Obdržená poděkování 429
  • Karma: 24
No a ke klice ještě přichystáme vyčištěný domeček :whistle:
motor023.jpg


motor024.jpg

Zatím antikorozní základovka, předtím drátěný kartáč,vyšůrovat, a řádně odmastit čístičem na spojky a brzdy....
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Re: Marinizace, a opravy motorů Wartburg 45- 50 PS 11 roků 8 měsíců #346

  • maxik1958
  • Avatar uživatele maxik1958
  • OFFLINE
  • Administrator
  • Příspěvky: 3130
  • Obdržená poděkování 429
  • Karma: 24
A jedeme dál! Závěrečné lakování se bude odehrávat s posazeným karterem na blok, takže řádně vyčistit dosedací plochy od všech nečistot, a zateklé barvy!
motor025.jpg

sesadit dohromady, pěkně srovnat
motor026.jpg

A základovkou dotřít všechna místa, která se při čištění obrousila, případně na která jsme zapoměli, když to bylo nohama vzhůru :woohoo:
motor027.jpg

No, a teď vybrat barvu, do které to celé sladíme :cheer:
Tenhle bude modrej.....všiměte si, že před stříkáním jsem olepil vnější závity, které by se špatně prořezávaly, vnitřní protáhnu snadno :whistle:
motor028.jpg

Po opětovném rozpůlení je potřeba pečlivě přečistit dosedací plochy od zateklé barvy. Doporučuji to udělat, dokud je barva trochu měká, předejde se případnému odloupnutí přes čištěnou hranu ;)
motor029.jpg
Poslední úprava: 11 roků 8 měsíců od maxik1958.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Vygenerováno za 0.187 sekund
Powered by Kunena fórum