Ahoj, díky za odpověď, napsal jsem velmi obšírné povídání do soukromých sdělení, ale asi jsem udělal něco špatně, po kliknutí na odeslat vše zmizelo, dostal jsi něco? Pokud ne, pokusím se spáchat něco znova, i nějakou fotku dodám... 300 000,- je za takovou věc sranda, vím, že před časem sběratelé v Německu nabízeli za samotný „Rumpf” v jakémkoliv stavu kolem 7 000 eur, jen je škoda, že nezůstane u nás, bylo by to oživení lodního parku a kdo má pořád koukat na ty moderní škopky, z laminátu, bez pořádnách žeber a elegantních křivek, že? Já to nemám echt oldtimer, prodělalo to tolik úprav a přestaveb, že za vcelku původní mohu považovat jen trup, a to původně byl kratší, pak pro účely remorkéru prodloužen, pak mým předchůdcem prasecky uříznut, že mu to nejelo, no a já to zase nýtoval do té delší podoby... Má to teď 10m/2,18m/0,5m/, plech 2,5, někde 2mm, nýtováno, svařované jen mírné opravy. Pův.motor neznám,dnes Zetor 2001, hrálo to však ve filmu „Severní přístav” z roku 1954, ten jsem si nechal poslat z film.archivu, vím, jak to vypadalo, ale jinak nic, původ- asi válečný konfiskát, uvnitř pod mahagon.obložením jsem našel německé poznámky, ale nebylo to stavěno v Ústí, ani v Křešicích, je to německá záležitost... Na té fotce v příloze je po přestavbě na remorkér asi v roce 1957, to byla nově vystrojena, později už byla na černo a nakonec ji poničenou a se zabetonovanými dírami jako šrot získal můj předchůdce (2.6 tuny kovového odpadu)Zatím ahoj! e.