Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1

Téma: Jollenkreuzer er 20 gaffel - 1951 - Oprava- pomoc!

Jollenkreuzer er 20 gaffel - 1951 - Oprava- pomoc! 3 roků 11 měsíců #9211

  • Karel Audy
  • Avatar uživatele Karel Audy
  • OFFLINE
  • Amatér
  • Příspěvky: 39
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
Ahoj všichni. Asi teď také mnoho z vás pracuje na své lodi. Rád bych vás poprosil o pomoc při řešení problémů s opravou mé lodi kterou jsem si pořídil. S tátou jsme opravovali Cadety, Evropy ale to už je aspoň 20 let. Potřeboval bych poradit s opravou paluby. Děkuji za Vaše rady!!!
received_169233820889143.jpeg

received_522042598501151.jpeg
Poslední úprava: 3 roků 11 měsíců od maxik1958.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Jollenkreuzer er 20 gaffel - 1951 - Oprava 3 roků 11 měsíců #9212

  • Karel Audy
  • Avatar uživatele Karel Audy
  • OFFLINE
  • Amatér
  • Příspěvky: 39
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
Jollenkreuzer er 20 gaffel - 1951
Poslední úprava: 3 roků 11 měsíců od Karel Audy.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Jollenkreuzer er 20 gaffel - 1951 - Oprava- pomoc! 3 roků 11 měsíců #9213

  • maxik1958
  • Avatar uživatele maxik1958
  • OFFLINE
  • Administrator
  • Příspěvky: 3126
  • Obdržená poděkování 428
  • Karma: 24
Ahoj, to je velmi jednoduché, odstraň starý nátěr, třeba planžetou, přebruš a znovu nelakuj nějakým dobrým lakem
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: Karel Audy

Jollenkreuzer er 20 gaffel - 1951 - Oprava- pomoc! 3 roků 11 měsíců #9214

  • Karel Audy
  • Avatar uživatele Karel Audy
  • OFFLINE
  • Amatér
  • Příspěvky: 39
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
Ahoj Díky, že jsi napsal! :) Hele dostal jsem už od někoho taky popis jak to udělat a nějak se to neshoduje s tvým popisem..:D nemohl by jsi mi prosim poslat tvé číslo do zprávy, nekde jsem ho ztratil.. Potřeboval bych to trochu probrat, jestli by to nevadilo.
Jinak budu vděčný za další návrhy! :)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Jollenkreuzer er 20 gaffel - 1951 - Oprava- pomoc! 3 roků 11 měsíců #9217

  • rxd
  • Avatar uživatele rxd
  • OFFLINE
  • Profík
  • Příspěvky: 239
  • Obdržená poděkování 52
  • Karma: 2
Cau, na odstraneni laku je nejlepsi horkovzdusna pistole a skrabka. Tam kde uz se to odlupuje staci jen skrabka.
Obecne ale asi bude treba odstranit lak vsude. Pocitej ze to zabere vice casu. Protoze kdyz odstranis jen kus tak to co si neodstranil se pravdepodobne pokazi drive nez pozdeji.

Jakej pak lak zalezi na tve penezence a zkusenostech. Obecne cenove vyhodnejsi a jednodussi jsou laky jako LeTonkinois nebo Owatrol. Oba jsou take vice elasticke (long-oil) a na tyhle stary lode vhodnejsi. Nemaj ale takovou vydrz, lestitelnost a UV ochranu. V porovnani treba s International Perfection Plus. U nas jsem ale nikdy nesehnal LeTonk No1, ktery je odolnejsi, kupoval jsem ho tedy v nemecku (www.toplicht.de).

Ja si varim svuj vlastni long-oil lak z pryskyrice, ruznych oleju, redidla a UV ochrany. To je ale trochu hardcore pro nekoho kdo nema jeste takove zkusenosti. Na druhou stranu je to velmi zajimave kdyz se do toho clovek dostane. Pozna jak opravdu takove barvy a laky funguji.

Jinak muj jollac je taky podobne starej takze vim s cim se potykas.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Jollenkreuzer er 20 gaffel - 1951 - Oprava- pomoc! 3 roků 11 měsíců #9218

  • rxd
  • Avatar uživatele rxd
  • OFFLINE
  • Profík
  • Příspěvky: 239
  • Obdržená poděkování 52
  • Karma: 2
Jinak chtelo by to udelat detailni foto cely lodi, vsude. Muzu ti pak rict k ruznym vecem co kde je treba udelat a co se da nechat bejt. Pak projit celou lod s kladivem a poklepat vsude (myslim vazne s kladivem, a poklepat neznamena mlatit, ale zas ne jen tak to sudlat). Zjisti se tak stav dreva. Ja jsem takhle rozhodl o predelani boxu na ploutev (byly tam mistecka kde jsem projel se sroubovakem skrz 2cm tlusty dubovy drevo).
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
  • Strana:
  • 1
Vygenerováno za 0.193 sekund
Powered by Kunena fórum