Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Typ:446, motor Wartburg 900+první LEWO

Typ:446, motor Wartburg 900+první LEWO 10 roků 8 měsíců #1176

  • taag
  • Avatar uživatele taag
  • OFFLINE
  • Profík
  • Příspěvky: 276
  • Obdržená poděkování 15
  • Karma: 0
To je dobře , že dělá něco co já moc neumím, já zvládám jednoduchý ele. obvod, ale třeba dobíjení je pro mne španělská vesnice.
Zase jsem nafotil další rébusy.
1. se jmenuje nádrž a hromada otvorů
DSCN1678.JPG





ten spodní otvor je na Cu trubičku s kohoutem kterou jsem dal na výrobu nové matice protože byla prasklá.
Ale zaráží mne ten otvor v čele nádrže protože do toho by mohl přijít tento kohout, ale nevím co tím chtěl básník říci?

DSCN1683.JPG


jinak další kohout je na dálkové ovládání přes bowden(usuzuji tak ze zbytku lanka provlečeného pákou a čepu na uchycení pružiny)Na palubce jsou dvě táhla (momentálně v chromovně)takže jedno sloužilo na ovládání tohoto kohoutu, ale u druhého jsem funkci ještě nepřišel na kloub(bude to asi sytič)

Kohout na dálkové ovládání

DSCN1684.JPG
Poslední úprava: 10 roků 8 měsíců od maxik1958.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Typ:446, motor Wartburg 900+první LEWO 10 roků 8 měsíců #1177

  • taag
  • Avatar uživatele taag
  • OFFLINE
  • Profík
  • Příspěvky: 276
  • Obdržená poděkování 15
  • Karma: 0
Nějak mi to nepobírá fotky tak bude víc příspěvků
DSCN1678_2013-08-13.JPG


DSCN1680.JPG

DSCN1681.JPG
Poslední úprava: 10 roků 8 měsíců od maxik1958.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: maxik1958

Typ:446, motor Wartburg 900+první LEWO 10 roků 8 měsíců #1178

  • taag
  • Avatar uživatele taag
  • OFFLINE
  • Profík
  • Příspěvky: 276
  • Obdržená poděkování 15
  • Karma: 0
Přístrojová deska
DSCN1687.JPG


DSCN1688.JPG
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Typ:446, motor Wartburg 900+první LEWO 10 roků 8 měsíců #1179

  • taag
  • Avatar uživatele taag
  • OFFLINE
  • Profík
  • Příspěvky: 276
  • Obdržená poděkování 15
  • Karma: 0
Přístrojová deska- značení
DSCN1690.JPG
Poslední úprava: 10 roků 8 měsíců od maxik1958.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Typ:446, motor Wartburg 900+první LEWO 10 roků 8 měsíců #1181

  • maxik1958
  • Avatar uživatele maxik1958
  • OFFLINE
  • Administrator
  • Příspěvky: 3130
  • Obdržená poděkování 429
  • Karma: 24
Hele jediná co mně napadá je, že to má přepínání na rezervu, ta by vedla ze dna nádrže, a ti z čela, by byl normální přívod k motoru, to znamená,že by kohot měl být asi dole, a až dojde palivo pod čelní trubku, otevřením kohoutu pustíš rezervu? Je to jediný co mně napadá.....(trochu jsem Ti poladil obrázci v příspěvku :)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Typ:446, motor Wartburg 900+první LEWO 10 roků 8 měsíců #1182

  • taag
  • Avatar uživatele taag
  • OFFLINE
  • Profík
  • Příspěvky: 276
  • Obdržená poděkování 15
  • Karma: 0
To jsem si taky myslel s tím že ta spodní má třeba trubku která vymezuje rezervu a ta v čele se pouští když na rezervu jedeš, ale při pohledu do nádrže tam žádná trubky není a rozdíl by byl tak asi max litr což mi jako rezerva přijde dost málo, nebyla by možná nějaká vracečka jako přepad z karburátoru?
pohled do nádrže přisvěcuji tou dírou v čele

DSCN1686.JPG
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Vygenerováno za 0.165 sekund
Powered by Kunena fórum