Ahojte,
menim povodny motor 309 za 353 ale prevodovka mi ostala a potrebujem vyriesit uchytenie unasaca ( spoja ) hriadela prevodovky na zotrvacnik. Na novej 353jke namam vyvrtane 4 diery a bolo by treba este dofrezovat aj zapustenie unasaca.
Mam povodny zotrvacnik z 309 ktory ma potrebne uchytenie nakolko bol spojeny s mojou prevodovkou. Vsetky klucove parametre su identicke ale je tam zopar malych rozdielov
- 309 ma 6,3 kg a 353 ma 5,7 kg
- odlahcenie zotrvacniku 353 voci 309 je na obruci kora ide tesne pod vencom zubov ta je 16 mm siroka a povodna 309 je 22,8 mm siroka, tam odlahcili 0,6 kg
- 309 na 5 mm hlboke zuby a 353 ma 4 mm hlboke zuby
No a teraz riesenie. Ak by mi sedeli zuby starteru na zuby zotrvacniku, tak by som sa rad spytal na niekoho bud jasnu radu alebo aspon nazor. Je tych 0,6 kg zasadny problem ? 353jka ma o 13 koni vyssi vykon takze utiahnut to utiahne. Zoberie mu zopar konikov, ale je tam este nejaky problem ? Mozem to pouzit alebo by ste dopasovavali ten 353jkovi zotrvacnik ? Tomuto fatk nerozumien riesim len logicku uvahu.
Vsetko ostatne je rovnake
Posielm nahlady na obe. Ta povodna aj s osadenim ( zafrez a 4 diery ) je 309 a ta druha je 353. Pripajam aj nahlad na osadeny unasac. Chcel by som osadit tu 309 ak mi niekto nepovie ze je tam nieco co je problem okrem vahy.
Dakujem vopred
Ondro