Tak som skusil vsetky mozne spolocnosti s dopytom ci mi niekto dokaze dat napad alebo poradit ako vycistit a stabilizovat zelezny vyfuk. Nic.....Takto ho nemozem nechat - to proste nejde.
Z vonku ano - to som vedel aj ja amater

ale z vnutornej strany to proste nejde. Kratkodobo asi ano - nejako vyčistit ale od prvého pouzivania sa bude zase zanasat, korodovat atd....To asi velmi vykonu motora neprida

.
Takze finalne rozhodnutie je :
- vymennik vymena ( zliatina Al a asi este v nej Zinok ? ) - samozrejme rozobrat a zrepasovat
- tlmic vyfuku detto
- chladena cast vyfukoveho potrubia 2 plášť nerez 51 - 70 mm - vyrobit
- hladke vyfukove potrubie detto nerez 51 mm - vyrobit
- mrazovy ventil ( na vypustenie vody ) na 2 plášťový diel asi rovnaky ako na bloku pod AC pumpou
- koncovka výfuku ( ešte zhaňam origo z Lotosu - Neptuna ...) ale padla mi do oka jedna krasna z nerez ocele a ma skvěle domyšleny sposob osadenia - tak možno do tej pojdem
- no a 2 - 3 spoje by som mohol spojit flexi silikonovou vyfukovou hadicou, čim by som odladil rezonancie ....
Tak to skusim nejako poskladat. Stary vyfuk samozrejme zrepasujeme a bude pekne spinkat v garazi ako spomienka na to ako sa to kedysi robilo