Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Boční motory?

Boční motory? 1 rok 5 měsíců #9854

  • maxik1958
  • Avatar uživatele maxik1958
  • OFFLINE
  • Administrator
  • Příspěvky: 3126
  • Obdržená poděkování 428
  • Karma: 24
Tak a je to komplet i s chromem.... :cheer:
IMG_20221018_102623_7.jpg
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: Ondro, No_Michal

Boční motory? 1 rok 4 měsíců #9862

  • maxik1958
  • Avatar uživatele maxik1958
  • OFFLINE
  • Administrator
  • Příspěvky: 3126
  • Obdržená poděkování 428
  • Karma: 24
V pátek jsem si přivezl z Německa další kousek do sbírky. Má najeto fakt hodně málo...
IMG_20221030_093421_0.jpg

IMG_20221030_093435_2.jpg

IMG_20221030_093425_2.jpg

IMG_20221030_093439_2.jpg

IMG_20221030_093558_9.jpg

IMG_20221030_093446_8.jpg
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Boční motory? 1 rok 4 měsíců #9863

  • Ondro
  • Avatar uživatele Ondro
  • OFFLINE
  • Bůh
  • Příspěvky: 418
  • Obdržená poděkování 106
  • Karma: 0
Vyzera fakt zachovaly. Aka je to znacka ?
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Boční motory? 1 rok 4 měsíců #9864

  • maxik1958
  • Avatar uživatele maxik1958
  • OFFLINE
  • Administrator
  • Příspěvky: 3126
  • Obdržená poděkování 428
  • Karma: 24
Je trochu nečitelně na nádrži NIXE Fascinují mne detaily, jako ti dřívější řemeslníci vymakali třeba hrdlo síní s přísavkou na bok člunu
IMG_20221030_145044_1.jpg

A ta ladná vrtule.. :cheer:
IMG_20221030_132120_4.jpg

Už se moc těším až ho projedu
Technická data
"NIXE"
vyrobený v roce 1958 1,25 hp
Technické údaje:
Provozní režim : Dvoudobý benzínový motor se zpětným vyplachováním a předkompresí v klikové komoře
Výkon : 1,25 HP (při plném plynu)
Otáčky : 3500 ot./min. (při plném plynu)
vrtání : 42 mm
zdvih : 43 mm
zdvihový objem : 60 cm³
kompresní poměr : 7: 1
spotřeba paliva : 0,8 l/h
rychlost jízdy : 10-15 km/h v závislosti na tvaru a velikosti lodi
karburátor : BFV karburátor NKJ 121- 1
tryska normální: 55; (60 během nájezdu)
Vzduchový filtr : Suchý vzduchový filtr Filu Berlin DIN 73352 B
Zapalování : Magneto setrvačníku se světelnou cívkou 6V. 3 watty
Převodovka : spirálový převod, převod 1 : 2,5
otáčky vrtule : 1400 ot./min. (při plném plynu)
Mazání : Motor: Směs 1 : 25 Převodovka: Mazání rozstřikem oleje
Chlazení : Vodní chlazení čerpadlem
Objem nádrže : Přibližně 2 litry
Hmotnost bez paliva : Přibližně 12 kg
PAN pozice č. : 2115000 č. položky
: 32261110

Vyhrazujeme si právo na konstrukční a rozměrové změny.

Rozsah dodávky: Motor kompletně připravený k provozu s přídržnou trubkou a svorkami, hřídel s vrtulí, označovací šňůra, návod k obsluze a záruční list.
Poslední úprava: 1 rok 4 měsíců od maxik1958.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: Ondro

Boční motory? 1 rok 4 měsíců #9865

  • Ondro
  • Avatar uživatele Ondro
  • OFFLINE
  • Bůh
  • Příspěvky: 418
  • Obdržená poděkování 106
  • Karma: 0
Vyzera to fajn, proste stare dobre veci. Teraz som to pozeral na e - bay a zopar ich tam je. A hlavne vyzera kompletny ten tvoj. Krasa blahozelam.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: maxik1958

Boční motory? 1 rok 4 měsíců #9870

  • Ondro
  • Avatar uživatele Ondro
  • OFFLINE
  • Bůh
  • Příspěvky: 418
  • Obdržená poděkování 106
  • Karma: 0
Tu som nasiel zaujimavy link kde su bocne motory. Zacina to DKW od 1928 az po 2004. Je to dlhe ale zaujimave citanie :)

www.faltbootbasteln.de/fbb-seitenbordmotoren.html


1_2022-11-03.jpg


2_2022-11-03.jpg
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Vygenerováno za 0.183 sekund
Powered by Kunena fórum