Nová akce

Kamarád mi volal, že se mu zakousla vratka v mahagonovém DDR člunu, a že ji potřebuje rychle opravit, protože člun jede na filmování. Takže rychlá akce, pátek kontrola v lodi(bez výsledku, vyřadit prostě nejde) Takže demontáž a odvoz.Nejprve jsem myslel že mu půjčím svojí zrepasovanou, ale tahle není na Wartburga, ale na 6tiválec, takže je o číslo větší Zjistil jsem že konická spojka je celá utopená v talíři, a prostě s tím nejde hnout.... ani násilím

Takže kompletní rozborka a stahovák tomu teprve pomohl.
Následně jsem po telefonu s dotyčným zjistil, že mu vratku už někdo ,,opravoval,,,protože pří jízdě vpřed prokluzovala. No opravil to tak že probrousil frému aby šla řadicí páka víc dopředu,. Tím pádem se ale dostala přes doraz a oběhaný kužel zajel do spojky až přes okraj a tam se kousnul. Vzpomněl jsem si na spojku u Fordu model T která byla řešená podobně, jenže s koženým obložení. Rozhodl jsem se jí touto cestou a nechal do spojky vytočit rybinovou drážku
A následně do ní vlepil a natloukl řemínek v šiřce 16 mm
No a potom jen kosmetické úpravy a seřízení chodu spojky.
Ještě jsem zjistil že ten opravář místo aby doplnil olej v nádobě diferciálu, tam přidělal maznici a nacpal vazelíno, takže jsem to musel celé vyčistit, a uvést do původního stavu. až povezu hotovou vratku, tak vyfotím i člun, nějak jsem na to v tom spěchu zapomněl