Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Přívěsné lodní motory Crescent

Přívěsné lodní motory Crescent 8 roků 2 měsíců #6501

  • maxik1958
  • Avatar uživatele maxik1958
  • OFFLINE
  • Administrator
  • Příspěvky: 3152
  • Obdržená poděkování 434
  • Karma: 24
Koupíš v prodejnách kde prodávají ložiska jsou to standartní rozměry. Vezmeš si starý jako vzor, oni Ti prodají za pár korun nový. Ven se dostává různě, pokud jde vyťuknot zezadu tak vyťuknot, pokud ne, vypáčit třeba šroubovákem....A nový před naražením namázni.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Přívěsné lodní motory Crescent 8 roků 2 měsíců #6503

  • kotasan
  • Avatar uživatele kotasan
  • OFFLINE
  • Amatér
  • Příspěvky: 27
  • Karma: 0
Tak to je jasný, potom je samozřejmě vyměním ! Paráda, moc díky za rady.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Přívěsné lodní motory Crescent 8 roků 2 týdnů #6560

  • kotasan
  • Avatar uživatele kotasan
  • OFFLINE
  • Amatér
  • Příspěvky: 27
  • Karma: 0
Tak trpím ... a to velice ... Dnes jsem se s velmi šikovným kamarádem snažil připravit a vyzkoušet motor. Dálkové ovládání chcípání atd. U dálkáče na přidávání plynu prdnula ta struna v bovdenu. Odpojil jsem tedy, vyndal promazal, vezmu k zámečníkovi, který snad pomůže ...
Motor nastartován celkem 3x ... Normálně nechytl. Svíčky dávaly jiskru. Musel jsem stříknout benzín pod svíčky. Pak jsem stříkl benzín do karburátoru. Po nastartování velmi vysoké otáčky, které nešly snížit. Také nevím jestli se motor chladí, protože mám pocit, že z něj nestříkala žádná voda. Voda stříkala pouze od vrtule ... na podzim při zkušebním nastartování normálně chladil ...
Nejhorší na tom je, že 10.3. odjíždím s kanoisty do Itálie na trénink a mám pocit, že pojedu tak do zadele ...
Nevím jak naštelovat kaburátor (y) abych snížit otáčky, a ještě spíše nevím jestli se mám do nějakého štelování ... (laik)
Prostě zoufalost ... omlouvám se
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Přívěsné lodní motory Crescent 8 roků 2 týdnů #6561

  • No_Michal
  • Avatar uživatele No_Michal
  • OFFLINE
  • Pokročilý
  • Příspěvky: 52
  • Obdržená poděkování 17
  • Karma: 1
Co je to za motor? Asi dvoutakt (když stříkáš pod svíčky), asi více válců (když píšeš "pod svíčky"), jaké dálkové ovládání? Nějaké Fotky?
Nespojuj jednotlivé problémy.
- pokud jsi opravoval dálkáč, asi jsi rozhodil doraz plynu. Buď je lanko krátké, nebo z jiného důvodu není klapka katburátoru zavřená až po dorazový šroub. Nebo máš rozeštělovaný ten dorazový šroub. Pokud tím pádem škrtící klapka zůstává pootevřená, nenastartuješ lehce (v karburátoru není podtlak aby nastříkl palivo). A po nastartování nesnížíš volnoběžné otáčky. Tak pokud jsi ještě do karburátoru nedrbal, tak to ani nedělej. Jen zkontroluj, proč páčka nedovírá k dorazu.
- chlazení nemá vliv na startování. Až ti to bude startovat a běžet správně na volnoběh, začni řešit jak ti protéká voda motorem.
Hodně štěstí s opravou !
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Přívěsné lodní motory Crescent 8 roků 2 týdnů #6562

  • kotasan
  • Avatar uživatele kotasan
  • OFFLINE
  • Amatér
  • Příspěvky: 27
  • Karma: 0
Stále CRESCENT 25. Dálkové ovládání je Chrysler ... V bovdenu je drát (trn), nyní je konec zlomen. Zítra budu hledat zámečníka.
Motor by startován bez dálkového ovládání ve dvou.
Po nastartování vysoké otáčky. Plyn i sytič stažen na minimum a stále vysoké otáčky.
Foto se pokusím přiložit.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Přívěsné lodní motory Crescent 8 roků 2 týdnů #6563

  • kotasan
  • Avatar uživatele kotasan
  • OFFLINE
  • Amatér
  • Příspěvky: 27
  • Karma: 0
foto
IMG_4356.JPG
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Vygenerováno za 0.198 sekund
Powered by Kunena fórum