Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Typ:446, motor Wartburg 900+první LEWO

Typ:446, motor Wartburg 900+první LEWO 11 roků 4 měsíců #1842

  • maxik1958
  • Avatar uživatele maxik1958
  • OFFLINE
  • Administrator
  • Příspěvky: 3156
  • Obdržená poděkování 437
  • Karma: 24
No paráda, ten prokoukl! V podstatě čím déle to schne, tím lépe....Když je čas, je to ideální :)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Typ:446, motor Wartburg 900+první LEWO 11 roků 4 měsíců #1843

  • taag
  • Avatar uživatele taag
  • OFFLINE
  • Profík
  • Příspěvky: 276
  • Obdržená poděkování 15
  • Karma: 0
Hlavně když je teplo, denně mi to sežere 12-14 litrů nafty. :whistle: Ale jinak bych nevyplul, protože jsem, usoudil že tech vrstev bude 16, tak budu lakovat a lakovat.Tahle vrstva je 3, ale jedna je základní + 2x lak. Ještě technická k laku, než začnete lakovat tak si raději lak přefiltrujte přes nylonku.Naštěstí jsem to napáchal je uvnitř, ale poučení je na místě.
Ještě dotaz, kolik si chromovny účtují za odstranění starého chromu? Mám nějaké původní lišty, ale chrom je na mnoha místech poškozený, na bok to už použít nejde, ale kolem kokpitu z toho ještě něco udělám.
Poslední úprava: 11 roků 4 měsíců od taag. Důvod: Doplnění
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Typ:446, motor Wartburg 900+první LEWO 11 roků 4 měsíců #1845

  • maxik1958
  • Avatar uživatele maxik1958
  • OFFLINE
  • Administrator
  • Příspěvky: 3156
  • Obdržená poděkování 437
  • Karma: 24
Dělá se to chemicky, a stojí to pár korun, teda v Běchovicích, jestli chceš, tak zařídím, jezdím tam s něčím každý týden, jinak klidně poskytnu spojení. :)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Typ:446, motor Wartburg 900+první LEWO 11 roků 3 měsíců #1859

  • taag
  • Avatar uživatele taag
  • OFFLINE
  • Profík
  • Příspěvky: 276
  • Obdržená poděkování 15
  • Karma: 0
Budu moc rád za spojení, dostanou dost práce pokud se jim vejde do vany a dám nachromovat i to kování okna a pod.Musím vyspravit kování přídě, ale mysle jsem že je to pájené natvrdo mosazí, po ohřátí mi odtamtud skápnul cín. Takže to nechám chemicky odstranit ať zjistím čím to kdo bastlil a sehnal jsem stříbrnou pájku tak to snad půjde opravit.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Typ:446, motor Wartburg 900+první LEWO 11 roků 3 měsíců #1860

  • maxik1958
  • Avatar uživatele maxik1958
  • OFFLINE
  • Administrator
  • Příspěvky: 3156
  • Obdržená poděkování 437
  • Karma: 24
222724407 :)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: taag

Typ:446, motor Wartburg 900+první LEWO 11 roků 3 měsíců #1915

  • taag
  • Avatar uživatele taag
  • OFFLINE
  • Profík
  • Příspěvky: 276
  • Obdržená poděkování 15
  • Karma: 0
DSCN1856.JPG


DSCN1858.JPG

Zas trochu přispěji, začal jsem mezi čekáním na vyschnutí laku i natírat kovové součásti jako jsou držáky motoru a převodovky + různá táhla a vzpěry. Také jsem si sestrojil zvedák abych nemusel otravovat známé s otáčením lodi.
DSCN1839.JPG


DSCN1840.JPG


DSCN1845.JPG
Poslední úprava: 11 roků 3 měsíců od taag.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Vygenerováno za 0.167 sekund
Powered by Kunena fórum